Handbollsträning!

Japps, om fyra minuter är det dags att ta på sej skorna och bege sej mot bussen. Det är nämligen dags för mej att göra comebackhandbollsplanen! Har inte tränat handboll på två år, så det kommer bli askul men asjobbigt :) Eftersom så många hört av sej och varit intresserade så anmälde FHK ett damlag till nästa år, håller intresset i sej så verkar det minsann som att även jag kommer få spela litte granna nästa år igen. Kulkulkul! Synn bara att inte så många andra gamla godingar kan/vill/hinner spela igen.. men Deje-Emma verkade sugen ;D Jaja, vi får väl se hure går ikväll iaf. Om ni inte fått några livstecken på ett par dar så har jag väl antagligen avlidit eller nåt.. :p

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas det går bra på träningen :)
Nu har jag vart å hämtat bilen så är back in town!
Kramar

2008-05-07 @ 18:20:35
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund
Postat av: Mange

De ska nog gå bra ska du se sötnos :) hörs sen! krama!

2008-05-07 @ 19:27:10
Postat av: Anonym

haha. va gullig du är. :D
kan ju höra med johanna om hon är på också. :)
kram.

2008-05-07 @ 21:02:50
URL: http://eembla.blogg.se
Postat av: Anonym

jag vill ogg spela handboll ! kram rejne ;)

2008-05-12 @ 21:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0