I´m Still Alive

Sådär ja, nu har jag varit på gyn och gjort den där cellprovs-kollen. Jag trodde ju att jag skulle innan eftersom en (av ca tio tillfrågade) tyckte att det gjorde ont och jag är ju lite feschlig med ondhet. Men det gick ju hur fort som helst, och det är ju inte så farligt faktiskt... Men visst, inte fan känner man sej bekväm eller snygg och man (iaf jag) undrar ju hur någon kan vilja jobba med det där hela dagarna.. :S Men men, det är väl tur att nån vill det. Själv vill jag hellre leka fotbollsproffs eller gräva i sandlådan eller  ha Röris ute i solen eller leka trollkarlslekar hela dagarna ;)

Nu ska det ätas lite också.. Eftersom jag inte hann äta i skolan så va ja superhungrig när ja kom hem och eftersom jag inte har så mycket pengar eller inte nån färdig mat hemma så får det bli nåt så studentaktigt som pasta med ost och ketchup (och lite grillkrydda för att spexa till det hela lite granna).. men jag ska inte klaga, det är typ andra gången jag äter sån mat för jag brukar faktiskt äta massa go mat trots att jag lever studentliv, så de så! Det går liksom ingen nöd på mej om jag säger så..!

Ikväll ska det hängas ut på MQ, tydligen nån slags tjejkväll där med 15% rabatt :)


Kommentarer
Postat av: Katherine

Jo precis... d va lite så ja också tänkte att det måste ha varit:p

2008-05-15 @ 15:16:11
URL: http://knattiz.blogg.se
Postat av: Mamma

Skönt att höra att du överlevde. Liiite orolig var jag ju. Ha en trevlig kväll så hörs o syns vi imorrn. pok

2008-05-15 @ 15:23:01
Postat av: emma

hm, har också fått papper om sån där cellprovs grejs. men jag avboka. :S jobabr faktiskt. hehe. men nu vet man att man kommer levande där ifrån ialla fall. hehe.
johan hälsar tillbaka. ;)
kram.

2008-05-15 @ 18:05:49
URL: http://eembla.blogg.se
Postat av: Mamman

Jag marinerar. Det luktar vitlök i hela köket. Välkommen på middag imorrn kväll! ;-)

2008-05-15 @ 19:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0