Jag Blir Så Trött Ibland...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!

Sådär ja, nu fick jag avreagera mej lite iaf... Har ju en tendens till att bli en aningens självömkande ibland (fråga grannen!) och även om det kan va lite av min charm (försöker jag inbilla mej iaf) så kan det bli jäkligt tungt att bära på ibland. Är väl egentligen inte så synd om mej som jag tycker (den här gången heller) men va fan.. ibland blir man bara så trött. Så trött på att aldrig kunna säga ett ord längre utan att bli feltolkad. Man blir också så trött på folk som inte fattar vad man ska säga och göra i vissa lägen... hur man borde bete sej och fungera helt enkelt.. suck..!

Det värsta (eller bästa?) är att det är lite synn om elin idag också, så vi får väl se hur kvällen slutar.. :p På plussidan är iaf att det luktar skolavslutning hemma hos mej eftersom jag plockade syrener igår på vägen hem från Hästen-Maria. En annan sak som faktiskt också är bra är att Fritidsresor har lovat att ge tillbaka mina pengar.. Tackar tackar!


Kommentarer
Postat av: Maria

Men vad är det jag läser!? Vad har hänt?

Ses imorgon :)

Kramar

2008-05-30 @ 21:26:11
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0