Jag Kan Va Lite Smått Ivrig Ibland

Så fort jag vaknade imorse så skyndade jag mej att sätta på mej bikinin och gjorde mej i ordning för soltajm. Men när jag drog upp rullgardinen så kände jag liksom att något kändes konstigt, fast jag fattade inte varför. Inte förräns jag tog mobilen och tittade vad klockan var, och den visade 06.16. Haha, snacka om att längta så mycket efter en helledig dag i solen så jag inte ens kunde sova! Men eftersom det var liiite i tidigaste laget även för mej så la jag mej igen och försökte somna om i ett par timmar. Det gick sådär.

Det är ju pinsamt, men precis sådär blir jag när jag fyller år. Fortfarande. Jag vet att de flesta blev så när de va små, man ligger och väntar och väntar och tror att familjen glömt bort ens stora dag. Sån är jag nu också, förra året så var jag tillochmed ut och sprang kvart över sju bara för att ha något att göra..! Så när jag duschat och gjort mej klar en timme senare så trodde jag verkligen att de glömt mej eftersom de fortfarande inte kommit in och sjungit, så jag fick ta tag i saken och skicka ett påminnelse-sms i stil med "Nu ligger jag redo och sover räv, så ni kan sjunga nu. Kom fort!" Kul tjej, liksom.. Men när de väl visade att de inte hade glömt och började fira mej, då blev jag jätteglad igen :p

                                                                    

Och sen drömde jag att jag missade bussen hem till i eftermiddag också, och att jag inte hann va med och grilla och gå ut i kväll. Katastrof, vilken mardröm vettni ;p Är nog ett tecken på att jag är hyfsat sugen på lite kalas ikväll, det kommer bli asbra! :)

Ha en skön och rolig lördag, det ska jag och mitt svänggäng ha!

Kommentarer
Postat av: Katherine

Umgås me pojkvän? Va? Vad är d? Nej det är allt ni som får dras me mig=) Dock är ja lite halvdepp men därför får d denna kväll bli extra mycket alkohol=) Ses ikväll. Krams

2008-05-10 @ 10:10:25
URL: http://knattiz.blogg.se
Postat av: Katherine

Ja jobbar till 3 så ja kommer ju hem som tidigast kl 4=( skittrist. Sen stod d på smhi att d inte alls skulle va så bra väder imorrn. Men ja hoppas på att dom har fel:)

2008-05-10 @ 13:42:13
URL: http://knattiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0