Jag Överlevde!

För alla er som suttit hemma i stugorna nu och varit väldigt oroliga - ni kan va lugna nu. För alla er som trodde att ni skulle slippa mej i fortsättningen - synn för er, så lätt blir ni inte av med mej! Träningen var nämligen skitkul. Och skitjobbig också iförsej, men jag var ändå inte helt sämst. Det fanns faktiskt några tjejer som gick av efter ett tag, så kul att se, för tänka sej, det var precis samma tjejer som alltid gick av när jag tränade dem för ett par år sen ;p Det enda tråkiga som kommer med att börja handbollen igen är ju alla äckliga svidande blåsor som dyker upp på fingrarna i början när klistret drar bort huden, iiiiiiinte skönt nånstans. Tänkte ta lite kort på eländet, men blåsorna såg så otroligt stora och hemska ut så ni skulle antagligen inte klara av att se dem.. eller så var det så att de var för små för att synas på korten, jag kommer inte ihåg så noga hur de va ;p

Nu var mamma nyss här med sitt tjejgäng som var ut och vandrade, och det pratas om att grilla och gå ut på lördag. Har även hört att solen ska hålla sej framme hela lediga helgen så jag sitter här och är jäkligt nöjd just nu :) Funderar också på att krypa ner i sängen, klockan börjar ju närma sej sov-tajm och man får va trött när man haft tidig dag på jobbet! Adios, adios!


Kommentarer
Postat av: emma

åh, va synd. :( kan inte på onsdagar, det är enda dagen vi jobbar kväll. men men, får se hur det blir. :)
gött att läsa att träningen gick bra. ;) - med blåsorna. ;) hehe.
nu blir det sängen.
natti natti.
kram.

2008-05-07 @ 23:42:50
URL: http://eembla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0