Ledig Dag

Även om jag har en extra dag ledigt idag så finns det faktiskt saker jag som måste göra.. Därför har jag lovat mej själv att först va duktig och städa hela lägenheten och sen va ännu duktigare och plugga en hel del.. Annars får jag helt enkelt inte gå på den inplanerade After Worken som står på fredagkvällens schema ;D så nu är det verkligen dags att ta tag i sakerna som ska göras! Jag ska bara ta en sväng ner på stan med Elin först (vem skulle kunna motstå en runda med henne på stan för plugg/städning?!) Men det ska iaf inte inhandlas nånting, jag ska bara kika lite ;p (Och det där vet ju alla hur otroligt bra det brukar gå när man säger så..) Och det ska verkligen bara bli en kortis-runda, så jag hinner hem och vara duktig sen. Kommer gå jättebra det här! (Vet inte vem jag försöker lura..)


Nu bär det av iaf :)



Kommentarer
Postat av: Katherine

Jo men precis... d va ju lite så ja tänkte mig. Att nu måste ni göra om d=) gäller att tänka lite.

2008-05-02 @ 11:50:27
URL: http://knattiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0