Lek O Bus!

Har precis kommit hem från "Lek och Bus-landet" i Örebro där vi hade avslutning med det yngsta laget jag tränar idag. Fy fan va roligt de var!! Jag var helt slut jag, efter att ha sprungit runt och haft krig i bollhavet, spelat Laser Game (jag var rå-sämst), åkt rutschkana, hoppat i hopptorn, klättrat och jaa... allt annat :) Man kunde även göra sin egen mjukglass, hur  gött som helst... Jag råkade få både jordgubbssylt, kolasås och chokladsås på min.. och blandströssel såklart.. Den slank ner ;) 

                                                           

Grillandet igår var jättemysigt! Fast jag var jävligt bitter där en sväng... Som vanligt nuförtiden så var jag ansvarig för att tända grillen och drog på mej grillvanten och gjorde mej i ordning för att börja grilla. Jag brukar ju alltid  va grillmaster nowdays! Men så blev jag tvungen att lämna över själva grillandet till grabbarna..   

                                                                                 

Tänkte ju ändå att , "ok, tar man på sej det och inte låter mej få grilla, ja då  fixar man nog det där ändå", men icke. När jag och Elin fick syns på det som skulle föreställa vår goa flintastek så kände vi oss jävligt skeptiska. 

                                                                                   
                                                                            Ni kanske förstår varför..?! 

Perfekt iaf med en sån mysig uteplats som det är här. Vi dukade långbord och drog ut filtar och massa värmeljus så vi kunde sitta ute och äta. Mysigt värre!

                                                    

När tallrikarna var skrapade (ok, det blev lite flintastek kvar för oss konstigt nog :p) så frös vi in och satte oss och spelade spel istället. Jag, Mange och Elin vann först TP och sen vann jag, Mange och Maria kvällens musikquiz. Jag väljer att tro att jag har en stor bidragande del i gårdagens segrar ;p

Nu ska jag vila på soffan en liten sväng (det tar på krafterna att leka hela dagen!) och sen kommer Mange. Då blir det födelsedags-firande med tacos och paket. Imorrn är det sovmorron, jaaaa tack säger jag!
                                                                           


Kommentarer
Postat av: emma

jo då, jag att sugen, på riktigt. :D får se ju med tider och dagar så man inte jobbar. men vi jobbar oftast dagtid. förutom på onsdagar. hehe.
vilka är det ni har pratat med då? :)
hoppas, hoppas det blir så. :D
FHK rockar ju! :D hihi.
kramis.

2008-05-01 @ 17:36:50
URL: http://eembla.blogg.se
Postat av: Teresia

Haha ja, vad säger man? när inte Joss står vid grillen med grillvanten på och är tha grillmaster så blir det inte som det SKA vara;p Jag röstar på dig som grillmaster nästa grillning;)

2008-05-01 @ 18:11:55
URL: http://taaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0