Lektion Och Plugg

Jag är en sån otroligt duktig tjej ibland. Många kallar det att vara töntig, men jag väljer att kalla det duktigt :p Vi har ju skrivvecka denna vecka och så hade vår lärare varit lite smått halvdum och lagt in en eftermiddagslektion idag på ett par timmar... som om någon skulle gå på den liksom, dels för att vi har mycket att skriva och dels för att många är hemma och skriver och såklart inte åker till Karlstad för ett par timmars dryg lektion. Men jag med mitt dåliga samvete kan liksom inte stanna hemma utan väljer ju såklart att gå på lektionen vi har som en duktig tjej. Hade bokat in lunchdejt med Mange innan också, och var lite nojjig över att jag skulle bli helt själv på lektionen. När jag kom till salen upptäckte jag att jag inte alls var själv, det var ju fyra andra som antagligen också lider av dåligt samvete och hade orkat sej dit. Tur det! Vi fick iaf sluta lite tidigare, de va ju skönt det.

Planerna för resten av dagen är nu att sätta mej och skriva på mitt arbete som ska va klart imorrn eftermiddag. Tänkte att om jag blir klar nu ikväll så kan jag ju med gott samvete ligga ute i solen imorrn, har hört ryktas om att det ska bli fint väder! Och förhoppningsvis så väntar finmiddag på kvällen också.. ska försöka orka denna gång.. det är ju trots allt den 27:e imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0