Listdags Igen

Tio senaste:

Senaste alkoholdrycken: Älskade underbara Ragnar, såklart
Senaste bilfärd: Med Viktor hem från Campus inatt
Senaste filmen du såg: Oceans eleven med Mange
Senaste telefonsamtal: Med morfar
Senaste spelade cd: Oj.. de måste vara Lars Winnerbäck, Daugava
Senast du grät: I fredags
Senaste måltiden: Dagens frukost innehållande bl.a. russin, banan, skinka, gurka och självklart Tropicana jucie!
Senaste låt du lyssnade på: Räknas Eurovision? Annars är sista jag kommer ihåg från igår Gasolina :p
Senaste personen du fick sms av: Felix
Senaste kramen: Fick jag inatt av Mange

Nio har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar: Inte dejtat direkt
Blivit raggad på av bra kompis flickvän/pojkvän: Verkligen inte!
Blivit kär vid första ögonkastet: Skulle man nog kunna säga, ja
Fastnat med blicken i någons urringning: Haha, ja självklart
Fått ditt hjärta krossat: Mm, typ
Haft ett one night stand: Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Ja, faktiskt, när man varlite yngre och lite dummare ;p
Busringt till någon: Inte själv
Slagit nån du inte känner: Nej, absolut inte

Åtta saker du gjort idag:

1. Blivit väckt av sms
2. Svarat på sms
3. Kissat
4. Gått upp
5. Lagt mej igen
6. Pratat i telefon
7. Ätit frukost
8. Funderat på att kanske börja klä på mej

Sju favoritgrejer utan rangordning:

1. Nära&kära
2. Mobilen
3. Datorn
4. Choklad
5. Allt annat onyttigt
6. Sängen
7. Solen

Sex val:

Blått eller rött? Blått
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad
Kramar eller kyssar? Omöjligt att välja
Trummor eller bas? Bas... tror jag :S
Bak eller fram? Haha, beror väl lite på.. men oftast fram

Fem personer du kan berätta allt för:

1. Har inte 5 personer jag kan/vill berätta allt för, men de jag kan göra det för vet vilka de är
2.
3.
4. 
5.

Fyra saker du vill göra:

1. Åka till sommarstugan och sola
2. Resa lite hit och dit
3. Vinna/tjäna pengar
4. Kramas

Tre hemsidor du besöker mest:

1. Bloggar
2. Tjuvlyssnat
3. Aftonbladet

Två saker du vill ha just nu:

1. En hel familj
2. En finare kropp (har beställt en, men väntar fortfarande på när den ska komma.. ;P)

En sak du ångrar:

Att jag inte riktigt tagit körkort än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0