Lördagsmys!

Nej, de blev ju inte riktigt utgång då för min del... kände ändå att den här gången så lutade det lite åt att dejten med Mickis verkligen skulle bli av, men lite annat dök upp och därför hamnade jag i Katherines soffa istället, tillsammans med henne, Elin och Hästen-Maria. Inte fy skam ska jag be att få tala om! Kan även berätta att brie-osten, kexen och den stora godispåsen var inbjudna till kvällens lördagsmys. Trevligt! Vi smygkikade lite på tv:n och slog på stort och spelade Backpacker. Vi var jävligt grymma och kunde nästan allting (barnfrågor kan va ack så kluriga! ;p) och vi blev både läkare, vetrinärer, data-tekniker, snickare och musiker. Asbra!

Har även varit duktig och fått det riktigt rent här hemma. Det lutar åt en lugn dag även imorgon, på sin höjd kan det bli en liten runda på stan och kanske lite matlagning om jag vågar :p Nu blir det i alla fall sängen, här kan man ju inte sitta hela natten heller :p

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så snygg!

2008-05-05 @ 19:21:51
Postat av: Mamma

Hej!
Hoppas du har en mysig kväll med dina vänner. Jag bestämde mig för skåpet, så boka in alla starka i bekantskapskretsen för flytt den 2/6! pok

2008-05-05 @ 19:26:14
Postat av: Mange

jepp du kan vara en av de snyggaste :D puss

2008-05-05 @ 19:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0