Mera Snö..?!?!?!

Faaaaan! sa jag när jag drog upp gardinerna imorse (för typ tio minuter sen) när jag såg att det snöregnade utanför fönstret. Jag drog snabbt tillbaka dem igen och slängde mej på sängen och nästan grät lite grann. Tänk att det kan va så synn om mej! Och jag är inte bara lessen, jag är arg också. Vet inte om jag är mest arg på Mange som bor uppe på Campus där det också snöar och de väljer att ha fest idag när det inte är sol, eller om jag är mest arg på mej själv som ens träffade denna människa som i princip tvingar upp oss till Campus på fest i kaotiskt snöoväder, eller om jag är mest arg på mina föräldrar som födde mej här i Sverige och bodde kvar här istället för att flytta till nåt varmt ställe där de knappt vet vad snö är... Va tycker ni, vems fel är det att det är så synn om mej som det faktiskt är nu?! Eller vadå, omogen? Jag? Nej, det vet jag ingenting om! ;p

Nu ska jag iaf ta på mej mina snowjoggings som jag liksom hade ställt bort för säsongen för länge sen, och knalla iväg till Hagahallen där jag och Hästen-Maria ska shoppa loss på tårt-avdelningen. För trots att jag är lite smått arg på Mange och hans vänner just nu så är de väl ändå värda en tårta när de bjuder in till kalas:)

Och just det! Jag ska sluta må illa också. Har gjort det i flera dagar nu, och det börjar bli jääävligt drygt. Så skärpning, Josefin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0