MQ:s Tjejkväll

Vilken otroligt trevlig kväll! När vi kom dit mötte personalen upp oss (efter att de slängt ut oss en gång eftersom vi va lite tidiga först)  i finklänningar och med bubbel&snittar i långa rader. Man tackar! Sen hänvisade Elin oss till frisör-hörnan, där de tydligen stylade gratis. Man tackar! Tur att vi gick dit först, sen va de långa köer och de som satt fick bara "max 4 lockar eller en nacke" som den stressade chefen uttryckte sej. Mej och Maria som var först ägnade de mycket tid åt, trevligt trevligt. Eftersom man var där och blev stylad så var man med i en utlottning av  någon slags superduperflashig hårgrej som prick ALLA kändisar har; "tjejer, försök att nämna en kändis som INTE har den" typ.. haha. Och gissa vem som vann den, om inte moi?! :D Jag som är hur okunnig som helst på sånt där! Men det ska det nu bli ändring på och glad blev jag! I bilen hem hade tjejerna tävling om vem som egentligen var mest värd den, stackars Hästen-Maria som ändå hade fått hjälpa till och styla mitt hår eller Elin som hade släpat dit oss?! Jag kan säga såhär, så länge ni lovar att hjälpa mej lite med min styling så får alla komma hem och låna hur mycket man vill..! Vi kan se den som en present i gänget ;D

Så summa sumarum; jag gick in på MQ med ca 178 kr på kortet och hade lovat mej själv att inte köpa en endaste grej och kom ut med förutom nystylat snyggt hår och gratisprodukter från sminkmärket Decleor en superduper hårgrej värd 2000 spänn. Jag känner mej rätt nöjd faktiskt! Vi kan säga såhär; ibland är det riktigt trevligt att leva studentliv ;p

                                                                 
                                                                          
                                                                   Nu blire sängen! Gonatt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

TOTALY värd den där va vi.. ehm, du! ;) PUSS

2008-05-15 @ 22:52:53
Postat av: Mamma Malin

Nej men vad roligt! Grattis! Vad kan super-duper-hår-grejen göra? Ha en bra fredag, vi ses i eftermiddag. pok

2008-05-16 @ 08:24:22
Postat av: Hästen-Maria =)

Joss, den superduper-braiga hårgrejen som alla som är värda att bli tilltalade vid namn har, va Du verkligen värd! Du din stackare som bara har vunnit ett endaste brandlarm tidigare i ditt liv..! ;)
Och OM man får, så vill jag gärna iaf PRÖVA den NÅN gång! Om det skulle kännas okej för dej =)

2008-05-16 @ 17:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0