Plugga Kan Va Trevligt

Okej, jag kan ha råkat hamna ute i solen nån timme tidigare än vad jag tänkt mej, men jag har faktist bevis på att jag var lite duktig även ute på filten. Så helt dåligt samvete behöver jag väl ändå inte ha?

                                                                  

Ni ser ju själva hur duktig jag är! Och ja, till alla er som kommer fråga efter den där snygga bilden. Det är äkta Chanel-glasögon. Det sa de iaf när mamma och pappa köpte dem i Bulgarien för ett par år sen.. ^^ haha.

Nu vankas det lax på nedervåningen! Kan ju faktiskt springa ner och fråga om jag ska hjälpa till med dukningen eller nåt.. :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Men vaddå! Det finns väl inget oäkta i Bulgarien? :P

Du är väldans duktig du. Hoppas det gick bra :)

2008-05-21 @ 19:55:55
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund
Postat av: Teresia

Vad bra böckerna passade mot gräsmattan kände jag=p De bästa böckerna i heeele biblioteket=p

2008-05-21 @ 22:38:50
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0