Seg I Starten

Okej, om man läser vad jag skrev alldeles nyss så kan man liksom läsa  att jag är en otroligt  duktig tjej ibland. Nu skulle jag nog mer säga att jag är en otroligt duktig tjej ibland. Precis när jag bloggat klart förut så fråga Katherine om jag inte skulle med en sväng till Maxi innan jag började plugga, och visst skulle jag det! Jag bangar ju väldigt sällan chansen att få gå på Maxi :p Och när jag väl kom hem så var jag ju hungrig, så då var jag ju tvungen att laga lite mat. Och när jag lagat mat och satt på tv:n så visade det sej att de va Unga mödrar, och de puckona måste man ju se på helt enkelt..

Men nu minsann, nu ska jag faktiskt ta tag i skrivandet! Jag tänkte ju bli klar ikväll, så de är väl bra om jag iaf  lyckas skriva något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0