Storhandling Tar På Krafterna

Planen var att vi skulle gå ut och äta finmiddag ikväll, lyxa till det och göra nånting lite utöver det vanliga.. Men när vi kom hem från Maxi så kände jag mej alldeles slut.. Jag var heller inte så hungrig eftersom det råkade bli en lite senare lunch än vad vi tänkt oss. Kände mej hur tråkig som helst när jag frågade Mange lite försiktigt om han va jättehungrig och verkligen ville gå ut och äta, men som tur va så verkade han inte helt sugen heller.. Det tar på krafterna att ränna runt mellan hyllorna minsann! Han hade ju även lagt lite energi inne på MQ där supersäljarn Elin var i farten och lurade på honom litte kläder.. fast helt nödbedd var han inte måste jag säga ;p

I vilket fall så slutade kvällen framför tv:n med lite ost och kex i stället. Inte fy skam det heller! Men den där middagen får vi faktiskt ha innestående, nån gång måste vi ju våga va lite wild and crazy och ta oss ut på finare ställen än innanför dessa väggar.. även om vi trivs rätt bra här med förstås!

Annars har väl dagen varit helt okej. Jag har hunnit både morgon-springa, tvätta och snacka lite skit med Teta i solen. Skönt! Jag tänkte faktiskt plugga i solen även idag, men tyvärr hade jag tagit med en penna som inte funkade ut (det kan Teta understryka). Och vadå, inte skulle jag väl kunna gå in och hämta en ny? Det vore alldeles för ansträngande, vad begär ni av mej egentligen?! ;p

Imorrn är det dags för den beryktade Campusfesten! Verkar som det ska bli fint väder också, så när systemet öppnar är det vi som är där och inhandlar dagens dricka. Cider ska det bli, och vem vet.. kanske slinker det ner en och annan drink också, den som lever får se.. Kul ska det bli iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0