Tankarna På Rätt Plats Igen

Sådär ja, idag vaknade jag och kände mej mycket piggare än igår. Som mamma sa, det var väl antagligen en sån dag igår. Många små saker som blev till ett par stora... Men men, som sagt, idag vaknade jag precis i lagom tid och har redan kommit igång med pluggandet bra. Skrev även lite inatt bara för att ha känt att jag har börjat, och det gör stor skillnad! Så nu tänkte jag lägga upp dagen som så att om jag fortsätter plugga på skitbra i ett par timmar, ja faktiskt ända till halv två när grannen och Davvan bjuder på lunch så kanske man kan käka den ute i solen sen. Och kanske råkar man bli kvar ute i solen i ett par timmar också, vem vet... ;p

Ikväll väntar handbollsträning också, kuuuul! Speciellt om det kommer lite old pääääls idag som inte varit med hittills... de här kan ju bli succé! Efter träningen blire lite mys också, det känns om att det är på sin plats faktiskt.. :)

Åter till pluggningen! (oj, vilket otroooligt intressant och kul blogginlägg det här blev nu kände jag.. eller inte)

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är omeningsfulla och ointressanta inlägg som gör den stora bloggaren ;)

Plugga på!

2008-05-21 @ 10:45:07
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0