Turkiet Nästa!

Hoppsan, här sitter vi och har plötsligt bokat Turkiet-resan som vi pratat om så mycket på sistone.. Känns hur kul som helst! Vi va lite inne på att ta en sista minuten, men faaan. Det är inte helt fel att ha en resa och gå runt och längta till heller.. ;D För längtar gör jag, det kommer bli hur kul som helst!! Fast innan det är dags så kommer jag nog hinna ha massa annat kul också, såklart :)

Nu är det snart dags att tänka på refrängen och krypa hem till mej. Imorrn väntar banken, pluggning och fadderutbildning. Spännande! VI kommer ju lätt bli den grymmaste faddergruppen ever och har jag tur så kanske jag tillochmed får pussas med nån ur kommittén imorgon, vem vet ;)

Kommentarer
Postat av: Teresia

Woho! Ja nu är det bokat, ska bli såå skojj!=D
Jag längtar!;p
Oh, du ska vara ledare till hösten, synd att jag inte ska plugga till lärare, för jag hade lätt fått de bästa ledarna då;p
Puss o gonatt!!

2008-05-20 @ 00:45:25
URL: http://taaz.blogg.se
Postat av: Maria

Va roligt att ha en resa att se fram emot :) När åker ni?
Kram

2008-05-20 @ 09:21:39
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund
Postat av: Mamma

Åh vad härligt med semester. Hoppas ni får en riktigt rolig resa till Turkiet. Och egen guide har ni med er också. Perfekt! Ha en bra dag! pok

2008-05-20 @ 09:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0