Typ Inget Speciellt

Eftersom jag är för trött för att blogga ikväll så skippar jag det tror jag bestämt :) Men imorrn ska det bjudas på moccarutor på jobbet och sen är det hem till morfar och städa litte granna som gäller... Han hade tydligen köpt hem grill-grejer också, så det kan ju bli trevligt. Inte alltid man hänger med sin morfar en fredagskväll ;p

På lördag är det grillning som gäller också, och för att förtydliga det hela (kunde visst bli lite missförstånd så som jag skrev igår) så är det jag och grannen och litte blandat folk som ska grilla, inte mammas tjejgäng som kommer hit och ska grilla ;p

Nu ska jag torka håret, har fått för mej att det inte är bra och lägga sej md blött hår ifall det skulle mögla då.. vet inte om det kan det, men tänker inte chansa ;p Gonatt gonatt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Haha, jaaa jag läste det också som om det var med mitt gäng det skulle bli grill. Undrade just när/hur vi bestämde det??!!

2008-05-09 @ 08:54:50
Postat av: Teresia

Haha men Joss då, håret möglar inte för att du lägger dig med blött hår=p Det gör jag heeela tiden!=p Och du ska vara lärare och veta ALLT?=p

2008-05-09 @ 23:50:50
URL: http://taaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0