Upp Och Ner

Hur kommer det sej att man pendlar så i hur man är och beter sej? Ibland känner jag mej väldigt mogen och duktig, jag tänker realistiskt och förnuftigt och är precis som man borde va. Ibland däremot är jag bara allmänt fånig och oförnuftig, och funderar alleles för mycket på saker som man inte borde fundera på alls. Skumt det där..! Men jag antar att det inte bara gäller mej, utan de allra flesta är nog som jag lite då och då.

Nu blir det en kortis-sväng på stan med Maria (imorrn ska jag plugga hela dan, jag lovar!) och sen börjar faddermötet. Ska ringa Hästen-Maria också och kolla om hon vill ge oss den äran att åka samma buss upp till uni som oss :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är nog en sån dag i dag, Jossan. Imorgon är en ny, bättre dag. Sov gott älsklingsgumman!

2008-05-20 @ 22:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0