Uppbokad

Tänk att jag överlevde träningen idag med! Det var jävligt varmt och jobbigt, men det var också väldigt kul :) Känns ändå bra att ha börjat träna handboll igen, och jag hoppas verkligen att vi får ihop det till hösten, så folk hänger i så det verkligen blir ett lag. Tänk va kul att spela match igen! Har hört lite rykten om att det kanske löser sej på målvaktsfronten också, det vore ju guld.. ;D

Har inte alls mycket i skolan nu, speciellt inga lektioner, men ändå känner jag mej ganska upptagen och uppbokad  faktiskt. Är liksom många saker inplanerade framöver... Det är jobb och det är flytt och det är fadderhäng och det är grill hos Mickis och det är rättegång och det är eximination osv osv. Sen får man ju inte glömma att det är hur fint väder som helst och man vill ju hinna njuta av det på uteserveringar också..! Men det ska nog gå att klämma in nånstans om jag känner mej och mina vänner rätt :) Och flera av grejjerna som är inplanerade är ju riktigt roliga också, så det ska nog inte bli några problem.

Trött är jag också.. men innan jag sover ska jag faktiskt läsa klart arbetet som jag ska opponera lite på imorgon..Kan ju va bra om man vet vad det handlar om ;p Gonatt på er!

Fressten.. middagen igår va jättemysig. Och det var minst lika mysigt att gå hem och äta jordgubbar&melon till filmen sen också. Mmm ;D

                                                                         
                                                                                 Lite söta, sådär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0