Var Det Nån Som Sa Gratis..?

Idag har jag ätit riktig mat inte mindre än tre (3!) gånger, och jag har inte betalat för det en enda gång.. Det är ju strålande känner jag! Det började med afghansk buffé på jobbet idag och jag var jätteduktig och vågade smaka på nästan allt. Helt okej faktiskt, vissa saker var tillohmed goda. Jag börjar bli superduktig på att äta farliga saker (som tex. vitlök och grönsaker) om jag själv får säga det! Precis när jag slutade praktiken så skrev mamma och frågade om hon skulle komma förbi med lite ceasarsallad som blivit över från hennes lunch.. ja tack sa jag och dukade fram ute i solen. Gött! Sen kom nästan alla mina favoritbrudar och våldgästade mej, och det fick de gärna göra ända tills jag fick nys om att det vankades gratis kinamat en våning ner.. ja tack sa jag åter igen och skickade hem mina stackars gäster fortare än fortast. Mmm, det är ju underbart när man kan äta lite gratis, som sagt.. och vadå. Även om jag börjat mitt lite nyttigare liv idag igen (Annica mumlade nåt om att hon hört det förut... jag vet inte vad hon kan ha menat..!) så måste jag ju få äta mat. Regelbunden mat är faktiskt A och O, det vet väl alla ;D

Nu ska det ringas lite och sen äre natta! Sov gott!

Kommentarer
Postat av: mamma

Äta bör man - annars dör man. Gratis är gott... Det finns en massa bra ordspråk som passar in. Nu är det godnatt, sov gott världens bästa Jossan! pok

2008-05-05 @ 22:43:06
Postat av: Mange

Ses ikväll! puss!

2008-05-06 @ 11:20:56
Postat av: Teresia

Hahah jasså, ja man tackar man tackar höru!;)
Ska bege mig till kursen alldeles strax igen så=)
kankse kikar förbi en sväng idag igen, man vet aldrig;p
Pusss!

2008-05-06 @ 14:28:53
URL: http://taaz.blogg.se
Postat av: Katherine

Gratis är väldigt gott. Aldrig fel... händer dock alldeles för sällan.

2008-05-06 @ 15:27:20
URL: http://knattiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0