Xider Hallon :)

Igår när vi satt på Arenas uteservering och glassa så träffade jag på en ny vän.. Xider Raspberry Blossom hette hon, vääääldigt trevlig. Väääldigt god..! Hoppas jag träffar henne snart igen ;p Tyvärr kommer hon väl inte finnas tillgänlig i butikerna på länge, men då får jag ju iaf en ursäkt till att få gå på uteserveringarna i sommar :) För det är ju ett måste nu när vädergudarna är så snälla mot oss! Kvällen var iaf väldigt trevlig; Mange kom ner och överraskade mej lite granna, Katherine hade koll på alla polishändelser och vi upptäckte även att vi ändå har gått och blivit ganska gamla när vi såg kön till Arena (klockan halv tio?!) Sen avslutade vi kvällen på BK. Jag smakade faktiskt på Katherines kyckling-nånting och tyckte att den kände helt okej. Kanske kommer även jag prova på att handla nåt på BK i framtiden..!

Nu har vi varit till systemet och hängt på låset, de gäller ju att köpa på sej lite så jag vågar leka alla farliga lekar som väntar idag.. är ju fadderhäng och lite sånt där uppevid Bunkern kl 15. Jag, Maria och Hästen-Maria har skrämt upp varann med det ena värre än det andra, men vi har också lovat varann att hjälpa och hetsa varann så vi klarar att visa hur bra vi faktiskt är :) det blir nog kul! Synn bara att vår kära chefsfadder har viktigare saker för sej, hon hade varit behövd idag...! Men hon kommer ju iaf senare och förgyller kvällen, så vi ska nog klara att hålla ställningarna fram till dess.

Nu blire ut i solen igen! Ha en skön lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0