Ajaj!

Träningen idag var bra, rolig och jobbig. Vi var 19 stycken så vi kunde göra massa braiga övningar och sen spelade vi mycket också. Det var kul ända till tre minuter innan träningen var över, och jag skulle va smidig och göra nån vändning i försvar. Lyckades vricka foten och ramla ihop och nu gör det så jäkla ont. Vet inte va de är, jag har aldrig skadat mej förut och nu har jag både sträckt armen i en match och trampat snett (har aldrig gjort det heller förut) på typ två månader.. vet inte om det är för att man inte har spelat på två år och man är väldigt otränad, eller om man blivit lite mer tuffare och vågar ta i mer.. Hmm, misstänker det första men väljer att tro på det andra ;p

Hur som helst, tycker iaf synd om dem som skadar sej på riktigt för detta lilla var inte alls skönt :( Tänk om man skulle få gått på kryckor eller brutit nåt nån gång.. hemsk tanke! Jag skulle nog med min smärtgräns också.. :S

Nu ska det sovas, imorrn ska vi ju åka på julmarknad och då vill man ju va någorlunda pigg. Det känns lite tidigt med julmarknad i november men det ska bli väldigt mysigt!!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0