Autogiro Och Lite Gud

Perfekt, då var hyran betald för nästa månad. Lika bra att göra det direkt känner jag, annars lyckas jag väl glömma bort den på nåt sätt och det vore inte jättecoolt nånstans.Skönt att ha alla andra räkningar på autogiro så de sköter sej själva, så slipper man oroa sej för att glömma nån. Var ju en aningens skeptsisk till autogiro till en början (som alltid med alla tekniska saker) eftersom jag trodde att det skulle bli fel och krångligt.. men men, nu har ju tillochmed jag fattat hur smidigt det är ;p

Nu känner jag att det är dags att lägga sej.. det liksom drar och gör ont i ögonen på mej! Råkade fastna framför dokumentären om "Westboro Baptist Church", den där sjuka , extrema kyrkan som bland annat hatar Sverige. Iförsej inte mer än rätt skulle jag vilja säga; jag menar en person ifrån Sverige har ju faktiskt sagt att det är okej att va homosexuell ^^ Herregud! Nu står en av männen i "sekten" och berättar hur mycket han älskar när folk får cancer och blir överkörda av bilar eftersom det faktiskt är  "Guds dom". Ja, herregud, som sagt.. eller oj, va säger jag..! Nu missbrukade jag ju fadern Guds namn, kanske råkar jag ut för en olycka imorrn och får ta mitt straff ;S

Sussa sött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg också lite på den där dokumentären.. Men orkade inte kolla klart på den för jag tyckte de där människorna var bland det mest korkade jag hade sett. Blev ju bara arg när man såg de! Nej, uschamejjen!

Allt bra med dig annars då?=)

Puss!

2008-11-26 @ 21:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0