Campus

Eftersom det inte fanns nån tvättid hemma som passade mej så tog jag min lilla blå tvättpåse och drog mej uppåt Campus istället. Det hade jag aldrig kunnat gissa för ett år sen, att jag skulle hänga i en tvättstuga på Campus ;p

Medan vi väntar på tvätten så blir det filmmys och även lite städning faktiskt. Jag ska va en snäll flickvän och hjälpa till (inne på hans rum alltså, skulle hellre än att städa ett korridors-kök!), för jag fick faktiskt en lampa av Mange när vi va ut till Bergvik förut. Har ju inte så mycket pengar för tillfället så det tyckte jag va väldigt snällt av honom. Och då får man väl betala tillbaka på nåt annat sätt.. t.ex. med att städa hans rum ;D

Sen efter tvätten så blir det hemfärd till mitt place, ska ju upp tidigt imorrn för att mina stora tjejer har Hellton Cup så jag vill helst sova i stan. Och det är lika bra, för Mange är ju fågelvakt åt den där Uno och en fågel räcker för min del..! Det är ju ett himlans kvitter på de där två tillsammans och den ena gjorde tillochmed små farliga försök till närmanden av mitt finger förut.. behöver jag säga att jag blev lite småskraj? :S

Kommentarer
Postat av: Katherine

Haha, ja vet. Skit dumt. Men man får passa på när karln är ledig för en gång skulle. Det händer ju så sällan. Men vi kanske kan ta söndag istället? Film? Ja ska sy gardiner hela helgen tänkte jag så det kommer inte bli mkt annat än hemma och ta det lugnt. Så vill man ta det lugnt med mig får man.

2008-11-22 @ 10:44:36
URL: http://knattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0