Det Där Med Bröllop..

- Jossan, när ska du gifta dej egentligen?

- Haha, jaru.. det vet jag faktiskt inte. Man vet ju aldrig om man kommer gifta sej eller inte, du vet att först ska man träffa nån man vill gifta sej med, nån man kan tänka sej att va ihop med hela livet. Sen ska ju den personen känna detsamma och det är ju inte helt lätt.

- Nää...

- Och sen, sen ska man ju hitta rätt klänning och välja ringar och allt annat man måste tänka på.. du vet att det är rätt dyrt att gifta sej och mycket att tänka på..

- Äsch, ringar! När jag gifter mej så kommer det vara av så mycket kärlek, då kan killen få köpa en ring i en såndär automat om han vill. Med en döskalle på, för jag kommer vara så glad ändå..!

Haha, detta samtal hade jag med en av mina favorittjejer (inte för att jag har några favoriter, men..) häromdan. Så sött! Men hur rätt har hon inte egentligen?! Vad är det som verkligen spelar roll? Men visst, det ska bli intressant att höra hur hon tänker om saken om fem år.. om hon fortfarande skulle uppskatta att gå runt med en fem-kroners döskalle på vänsterhanden ;)

Kommentarer
Postat av: mamman

Tack för idag.

Och jag hoppas du kommer att få gifta dig med din stora kärlek nån dag! Puss min skatt!

2008-11-10 @ 23:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0