Disco-Ljus

Som jag trodde igår så kände jag mej en aningens stel idag när jag klev upp, men det var inte riktigt så farligt som jag trodde ändå. Tack och lov så gör det iaf inte ont ;p

Känns lite oroväckande också att när jag tänder ljuset inne i badummet så blinkar det och kan inte bestämma sej för om det ska lysa eller om lampan ska slockna... hjälp! Byta lysrör liksom, hur gör man sånt?! :S Jaja, det har blinkat i tre dagar nu, så jag lär väl snart få reda på hur man gör när man byter ett sånt ;p

Hoppas alla får en skön tisdag!


Kommentarer
Postat av: Maria

Viktor bytte ljusrör hemma hos oss i söndags, det var så enkelt så, iaf om man tittade på ;)

2008-11-18 @ 07:14:24
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0