En Bra Handbollsdag

Mina stor-tjejer har ju spelat Hellton Cup idag och de har varit jätteduktiga! De har spelat fyra matcher; två okej och två matcher som va kanonbra :) Tyvärr blev det ändå tidig match imorrn, klockan 08.00 kör vi igång igen... Men men, va gör man inte för sina tjejer? Och imorse var det riktigt uppfriskande ute när jag knallade iväg 06.50 ;p

Nu håller jag på och plockar undan här hemma lite, om en halvis kommer ju Teta, Elin och Maria hit och käkar tacos. Mysigt! Var faktiskt längesen ja åt tacos och det är ju så jäkla gott! Var nyss och köpte dricka också, jag valde päronsoda för att "hedra" Katherine. Hon skulle ju tydligen inte va med ikväll men har man päronsoda hemma så känns det ändå som att hon är med på ett hörn, det är ju faktiskt hennes favvis ;D

Kommentarer
Postat av: Katherine

Va söt du är=) Nu känns det ju som att jag är där till o me=)

2008-11-22 @ 20:05:01
URL: http://knattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0