Fars Dag

Va knäpp jag är, eller seg kanske jag ska kalla det.. här ligger jag nu i soffan och har lite tråkigt. TV-dejt är inbokad til 18.05 men tills dess har jag ingenting speciellt att göra. Det vore ju ett perfekt tillfälle att passa på att städa lite, eller att plugga.. men nää. Vem orkar det? Okej, många kanske men inte jaaaaaag.. :p Ligger hellre här i soffan och har det slappt och tråkigt, så att jag senare i veckan kan gnälla på att det är stökigt här hemma och att jag aldrig hinner städa ;p Typiskt mej!

Förut  var jag och Jesper ut med pappa och firade Fars Dag. Mysigt var det och pappa blev glad över sin lilla present :) Det är bra att va ute i god tid ibland, men ibland är det även en nackdel.. Det upptäckte vi idag t.ex. när vi var på stan halv tolv och insåg att inga fina restauranger hade öppet en söndagförmiddag ;p Men men, det fick bli Waynes tillslut och det var helt okej det med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0