Fröken Trötter

Tung kväll.. känner mej jättetrött och ledsen så egentligen är det ingen bra idé att sitta här och skriva. Borde gå och lägga mej istället. Eller plugga, som jag borde, men jag orkar verkligen inte... :( Mina stora tjejer förlorade med typ tre mål förut bara och det är ju egentligen jättebra men de skulle verkligen ha vunnit. De speladem mycket bättre! Jag önskar så att jag kunde trolla, de behöver och förtjänar verkligen poängen för deras självförtroende och psykes skull. Men men, trolla kan jag ju inte har jag insett så det är väl bara att bita ihop och ladda om till nästa möte mot dem. Suck.

Blev också arg på mej själv för att jag har så mycket att göra på helgerna så jag inte hinner med allt jag vill. Va inte ens till mamma imorse och gav henne frukost på sängen på hennes födelsedag. Illa! Även om hon sa att det inte spelade nån roll så hade det iaf varit det minsta man kunnat göra.. men men. Det är väl bara att inse att födelsedagar och livet inte är som förr längre. Och att man växer och blir äldre, varken man vill eller inte...











snälla, ge mej en tillbaka-i-tiden-klocka som gör mej liten igen

Kommentarer
Postat av: Maria

Här kommer massa med kramar från Kvarnbergsgatan.

Hoppas du känner dig bättre idag.

Puss

2008-12-01 @ 06:49:40
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund
Postat av: Mamman

Du vet väl att jag inte gillar att äta frukost i sängen? Och 43 är inte mycket att haussa upp sig för. Jag är så nöjd med min födelsedag och presenterna så glöm den besvikelsen iaf. Och nästa gång sopar ni banan med Kristinehamn. Cheer up älskling!

2008-12-01 @ 11:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0