Grå Dag

Tvättdag idag. Drygt som vanligt, men det luktar ju så gott när man är klar. Och hur gôtt är det inte att lägga sej i nya sängkläder?! Även vädret är verkligen drygt idag.. grått och regnit som alla andra säkert också uptäckt.. Egentligen borde man stanna inne och se på film men jag tänkte ta mej en tur på stan lite senare. Katherine kanske skulle med, henne var det alldeles för längesen jag såg.. hon hostar ju och har sej fortfarande, stackarn :(

För övrigt känns det väldigt tryggt att maffian i Sverige växer och blir allt tuffare.. det är ju strålande! :( Usch och fy fan, jag bli rädd bara jag tänker på att bli inblandad i nåt sånt där... :S

Kommentarer
Postat av: mamma

Javisst är det en trist dag. Vad påverkad man blir av vädret! Man får hitta på nåt för att pigga upp sig. Själv ska jag gå ner på stan o köpa mig några BH:s på Change som har rea. 50% på allt. Ett litet tips... puss!

2008-11-10 @ 15:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0