Grattis Mamsen!

Så var man hemma från en riktigt trevlig kväll (en aningens annorlunda samtalsämnen och "stil" mot vad jag brukar kalasa med, och jag tyckte minsann att vissa såg lite glansiga ut på ögonen även om det inte blev nån dans på borden direkt..) och nu är det faktiskt mammas födelsedag :) Var tvungen att ringa til henne på vägen hem och gratta (min morfar brukar alltid hinna va först annars) men hon verkade inte helt jättemunter över att jag ringde eftersom hon låg och sov.. stackarn! Men imorrn ska vi iaf dit och fira henne med lite glögg-kalas och paket. Fast först har jag ju självklart utbildningen och sen har mina stora tjejer match mot Kristinehamn. Kan bli jämnt och väldigt spännande! Hoppas alla haft en skön lördag! Nu gonatt :)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tack gumman. Jo, jag var nog väääldigt trött o icke pratsugen. Jag hade precis kommit in i djupsömnen. Men tack för att du tänkte på mig. Ses på glöggkalaset senare. Puss, puss

2008-11-30 @ 11:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0