Handbolls-stress Och Bio-mys!

Och så har man fått ihop även denna dag.. stress stress stress var det (jag hetsade Mange till att köra 140 på 70-väg.. man får ibland :p)  men det var det verkligen värt för mina tjejer var såå duktiga! De allra yngsta spelade ju handboll för nästan första gången och det skötte de galant (så har de ju ändå världens bästa tränare ^^) och de äldre hade ju seriepremiär och det gick också över förväntan. De orkade inte hela vägen (precis som för oss mot Hellton senast) men för att va första matchen på ett halvår och med de förutsättningar vi har så ska även de va supernöjda! Det är jag iaf :)

Nu ska jag åka till morfar en sväng för att fira fars dag i förskott och sen bär det av på bio. Vet inte riktigt vad den hette men de va nånting om några tjejer och en kille i Barcelona. Den blir nog perfekt till oss den, bio är ju alltid mysigt :) Vi hade ju först tänkt att gå på den där nya animerade, Niko, men konstigt nog så gick inte den klockan 21.00 en lördagskväll.. hmm.. undrar varför? Det är väl ingen barnfilm? ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0