Handbollsdag

Så har man gjort halva utbildningen för denna gång då. Guuuud va duktig jag kommer va efter imorrn ;p Nej men det är kul att få massa nya övningar och lära sej ännu mer även om det ibland känns som att det vore trevligt med en handbollsfri helg.. I kväll ska vi ha "klubbfest" också, alla lagföräldrar och tränare. Jag är väl väldigt yngst i gänget men kul att det händer nåt! :) Vi skulle tydligen få mat och ha nån musiktävling, vi får väl se hur det går.. jag börjar iaf inse att jag köpt för lite dricka, tänkte igår på systemet att man kanske ska ta det lite lugnt när man är i handbollssammanhang med andra ledare, men det har typ varit det stående samtalsämnet under hela dagen, att det blir dans på borden ikväll ^^ Haha, ska bli kul att se.. mycket snack och liten verkstad på vissa tror jag :p

Men innan det är dags att göra sej i ordning skulle min kära kusin ta svängen förbi och hälsa på tror jag. Hänger ju i pappas hus så det passade ju bra :)


Jag och lilla kusinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0