Ingen Utgång..

.. för min del, men en väldigt trevlig kväll hade jag! Vi hängde på Marielles bekanta på en liten förfest med många trevliga och söta människor. Hade ju "gjort upp" innan (ja, snacka om spontan tjej som inte kan ändra sej..) att vi inte skulle ut så jag var inställd på en trevlig förfest och en tidig hemgång och så blev det verkligen! Jag kom hem med en cider i väskan för andra kvällen i rad och kände mej riktigt välkommen av checken som låg här hemma och väntade på mej. Men en trevlig kväll var det :) Haha, två roliga samtal hölls under kvällen också i ett par grabbars iver att visa sitt intresse:

-Så, vilken skola är du på då?
- Kvarnbergsskolan.
-Åh, okej. Vart ligger den?
-Ööh, alltså.. jaa. Kvarnberget..?

Och även:

- Vad jobbar du med då?
- Jag är bäbisfotograf, kan man säga.
- Jaha, va intressant. Vad jobbar man med då?

Haha, kul. Jävligt kul faktiskt, i alla fall tyckte vi som var med och hörde att det var det ;p

Kommentarer
Postat av: Katherine

Det VAR jäkligt kul=)

2008-11-16 @ 00:34:24
URL: http://knattiz.blogg.se/
Postat av: preiszan

hehehehehe :)

2008-11-17 @ 06:56:22
URL: http://preiszan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0