Innebandy-Mamma

Haha, mamma är rolig hon. Ringde henne förut bara för att kolla läget men så svarade hon inte först. Det gick nån minut så ringde hon upp och lät lite stressad.

"Ville du nåt speciellt? Jag är på innebandyträning!" frågade hon.
"Jaha.. innebandy?" sa jag lite tveksamt. "Du spelar väl inte innebandy?!"
"Johoo, det är ju SM snart så vi har börjat tränat lite nu igen!" svara mamma då.

Haha, var ju lite oväntat att jag skulle ringa och störa mitt i en innebandyträning, eftersom mamma aldrig spelat innebandy eller så. Hade helt glömt bort att det började gå mot SM-tider och med tanke på att de har ett guld att försvara så förstår jag att de satt igång med träningarna lite smått. Det är ju alltså Telia-SM det handlar om, men det är väl skit samma.. SM som SM och det är inte alla som har en guldmedalj från SM. Jag t.ex., jag har ingen... Däremot har jag ett silver från VM, men det är en annan story ;p

Kommentarer
Postat av: mamma

Din mamma är en riktig sportfåne, lr hur?

Ses på lunchen sen. Mysigt!

2008-11-07 @ 09:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0