It´s All About Money

25:e imorrn då, och alla vet väl vad det innebär... PENGAR!! Tack och bock för det känner jag, det är verkligen behövligt! Har ju inte hunnit lösa in min stipendie-check än eftersom jag är på praktik varje dag och därför hinner jag inte innan banken stänger (inbillar jag mej iaf). Därför har det varit lite tajt på sistone, det har gått hur mycket pengar som helst den här månaden utan att jag riktigt fattat på vad.. men imorrn så borde det se lite ljusare ut igen. Plus att jag har jobbat en del förra månaden också, så jag räknar med ytterligare lite cash ;D

Det är ju faktiskt en sak som är väldigt bra med praktiken.. det är såå billigt! När man är där så får man ju frukost, lunch och mellanmål (om man har tur) så det går inte åt så mycket mat på hemmafronten.. man hinner heller inte va hemma nånting och göra över med pengar, perfekt! Kollade mitt konto i fredags och det visade att jag inte hade rört kontot på fem dar.. inte illa :)


Ska se till att min lille vän snart förvandlas till "riktiga" pengar på kontot :) Haha, gissa om jag fick lite smått panik häromdan förresten när Maria var här och jag insåg att jag tappat bort den riktiga checken.. Det är inte altid så smart att lägga saker på ett "säkert ställe", iaf inte om man är rörig och glömsk och inte kommer ihåg vart man la dem ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0