Ja, Se Det Snöar!

Barnen vid mitt bord (och antagligen alla andras också) blev helt lyriska idag när det snöade och jag som inte är helt såld på vinter och sånt tänkte att "jaja, det är ju ganska mysigt och de är ju ändå små så jag förstår att de blir alldeles till sej."

Men så kom jag ut till Mange som satt och väntade på mej när jag slutade och jag tror banne mej han var ännu mer till sej över det här med snö än vad de små var. Herregud! Det lös i ögonen på honom och han berättade att han skrivit en dikt. Haha, söt. Tänk att jag valt en kille som totalt är min raka motsats... men men, som jag skrev.. lite mysigt med snö är det ju faktiskt måste jag erkänna ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Det klart man blir lyrisk när det kommer snö ;)

Vad är det som gäller imorrn?

2008-11-21 @ 15:40:16
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund
Postat av: mamma

Det blir ju lite ljusare iaf. Bara det får ligga kvar och håller sig lagom kallt så ÄR det mysigt med snö.

Ha en trevlig fredagskväll.

puss!

2008-11-21 @ 16:34:53
Postat av: Katherine

Snö är mysigt om man är inomhus och har det jättevarmt och man bara får se det inte känna det. Snön alltså. Tycker inte om kyla!

2008-11-21 @ 17:17:24
URL: http://knattiz.blogg.se/
Postat av: E

Blir också helt lyyyyrisk av snön,. så himla mysigt!



Jaa men gud va gött det är o va riktigt schvettig efter en träning, så det ska va.. Går ju lättare sen när vi är muskelknuttar, hehe ;) kram

2008-11-21 @ 18:59:24
URL: http://eeehlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe jorå vi hade skojjigt igår=p

Ja, en lugn tacokväll imorron låter kanon!;p



Hm, o detta med snö.

Så håller jag nog med Katte..

Verkligen inte min melodi.

Nåt som är säkert är att jag inte kommer bo i Sverige hela mitt liv iaf=p

Uschamejjen.

2008-11-21 @ 21:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0