Jag Börjar Se Ett Ljus

Filip&Fredrik är gäster hos The Voice idag och de mumlade nåt om valvaka och att det avgörs imorrn (jag pratar naturligtvis om USA-valet). Det står även på Aftonbladets hemsida att det är 1 dygn och 3 timmar kvar tills det avgörs. Jag börjar se ett ljus! Det börjar äntligen närma sej slutet på den här hysterin om nåt egentligen ganska intressant från början men som de hypat sönder nåt så otroligt under ett helt år. Åh, skönt ,då slipper jag snart störa mej på den saken iaf ;p För de kan väl inte ljuga och överdriva denna gång? Nu måste det väl va på riktigt...?!?!

Kommentarer
Postat av: Katherine

Ja vet... nu kan ja inte äta där längre. Ok, crispy chicken funkar den också, men den är inget mot Chicken Royal. Hur kan dom va så taskiga och ta bort den. Han i kassan skrattade jättemkt åt mig för ja kom in jättesugen på den och den typ skriker jag "Har den ugått" och ser jätteledsen ut. Då skrattade han åt mig. Dåligt av han!

2008-11-03 @ 11:10:44
URL: http://knattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0