Kyckling I Ugn

Eftersom jag är en sån otroligt duktig planerare som jag är så är jag inte ett dugg förvånad över att jag sköt upp matlagningen jag skulle göra idag tills nu ikväll efter min och Elins tv-mys. Bad ju mange ta upp mat så jag kunde göra idag, men så bjöd Elin på varma mackor och jag kunde såklart inte stå emot. Tänkte först slänga kycklingfileén som jag tagit upp, men kom på att jag faktiskt måste ha med mej mat imorrn till skolan. Har slarvat som tusan med det på sistone och då blir det dyrare också! Så därför tog jag tag i saken och började göra i ordning den precis som planerat. Gjorde den ju faktiskt i ugnen så den skötte sej ju av sej själv i princip.. Nu äntligen är den alltså klar och jag kan med gott samvete krypa ner i sängen.
 
Hoppas alla haft en skön och bra helg, det har jag! :) Gonatt, gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0