Låtsas-Farmor?!

Efter att ha spenderat kvällen framför tv:n med Annica och Elin så är det nog dags för mej att blåsa ut ljusen och säga gonatt. Eller iaf stänga av datorn, egentligen borde jag läsa lite för skolan.. men jag är ledig imorrn så jag kan ägna morgondagen åt det istället :)

Har även skurat golvet riktigt ordentligt, så nu är näääästan allt klister borta ;D Eller ja, det syns iaf inte lika väl längre. Så om man inte vet vart det är så märker man nog inget.. hoppas jag ;p

Förresten har Manges undulat förlorat sin oskuld ikväll. Såg på min käre pojkväns blogg att han är inställd på att kanske bli någon form av farfar här framöver.. herreguuud! Jaja, bara inte jag blir involverad som någon slags låtsas-farmor är jag nöjd ;p Ni som känner mej vet ju hur mycket jag gillar fåglar.. iiioh, tänk att man kan va så rädd för såna små djur egentligen.. men de är faktiskt lite läskiga! ;p Tog ett tag innan jag vågade posa såhär modigt inför detta kort:


Sussa sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0