Maskerad-Bilder

Sådär ja, då har man varit i Torsby då. Trevligt värre.. eller inte. Det är väl inget höjdarställe direkt men tjejerna var som vanligt hur braiga som helst. Vi är ju så många så vi hade anmält tre lag och fick springa emellan planerna men det gick bra ändå! Stressigt men kul :)

Imorse när klockan ringde så önskade jag att jag hade fått sova några timmar längre; Mange dök ju upp vid halv tre inatt så jag hade gärna stannat och myst lite längre, men men. Jag kände mej iaf inte dålig eller bakfull eller så. Thank god! Känns inte okej att stinka sprit bland alla småtjejer :S

Men okej, det var värt det. Gårdagens kväll var riktigt kul och det var en salig blandning av utklädnader ;p

  
  
Ja som ni ser, lite 80-tal, lite Batman, lite hemhjälp & självklart några inslag från andra kulturer. Lyckat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0