Min Nya Mobil

Har ju glömt att visa upp min nya tjusiga mobil som jag köpte i lördags :) Valde mellan en svart med guldknappar och en lila med silverknappar och efter lite om&men så blev det den lila. Passar ju rätt bra ändå, jag menar nu matchar den ju min lägenhet ;p

Har faktiskt nästan hunnit vant mej helt med den och än så länge gillar jag den. Oftast iaf. Det är inte riktigt alltid som den gör som jag vill (det kan väl inte va jag som är oteknisk?!) men jag kämpar på och snart lyder den nog min minsta lilla vink ;p

 

Kommentarer
Postat av: Teresia

Ooh den var myycket tjusig hörru!=D

2008-11-03 @ 16:56:51
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: mamma

Snygg telefon som passar dig som handen i handsken! Ha det bra, vi ses på onsdag. Puss!

2008-11-03 @ 19:47:21
Postat av: Maria

Vad jag minns så var det ganska mycket om och men :P

2008-11-03 @ 21:05:13
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0