Noll Koll

Shit! När jag och Katherine tog oss en lugn runda på stan förut så sa jag till henne att jag ville göra ett kontoutdrag eftersom jag gjort över med så mycket pengar på sistone. Jag sa att jag har nog bara typ 2000 kronor kvar så jag kanske borde börja ha lite koll på pengarna så de räcker ända till den 25:e.. fick en chock när jag kollade på utdraget och det stod att jag hade 755 kronor. Snacka om noll koll på ekonomin! Och jag tycker ändå att jag inte köper så mycket, och framför allt inte dyra saker.. en sak är säker, det blir ingen mer mat ute på ett tag framöver. Jag MÅSTE börja laga mat, dels har jag frysen full med mat och dels så är jag faktiskt student.. herregud!

Att jag bad Katherine köpa med mat förut tycker jag knappast borde räknas.. jag menar vi åt ju tillochmed här, det är väl inte att äta ute..? ;p

Kommentarer
Postat av: Katherine

Det räknas verkligen inte=) Du är bra iaf=)

2008-11-10 @ 16:50:33
URL: http://knattiz.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jaa ååh det är bara såå mysigt! Jag och Emil var på "Jul i Liseberg" för 2 vintrar sen och det var sååå mysigt!

2008-11-10 @ 17:48:08
URL: http://mikaelac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0