Peppar-Salami

Här sitter jag och äter peppar-salami till frukost - vem hade trott det för ett tag sen? Starkt som tusan tycker jag att det är (jag är ju en aningen klen när det kommer till stark mat) men jag måste erkänna att det är lite gott iaf. Fast det bränner på läpparna :S

Har ju faktiskt blivit väldigt duktig på att äta saker jag aldrig vågat mej på förut på sistone, iaf enligt mej själv. Jag har bland annat lärt mej äta brie-ost, vitlöksbröd och igår åt jag tillochmed en liten broccoli. Tyvärr har jag inte alls lika svårt med att äta onyttiga saker, det är inget jag behöver träna på direkt.. konstigt det där! ;p

Kommentarer
Postat av: emma

åh! det låter exakt som en såb vi vill ha! :D tack så mycket. :D hoppas den är kvar typ nästa veckan eller nått. hinner ju inte dit. :S hehe.

och säg till när ni har match i stan. :D då drar jag med mig syrran och kommer och hejar. ;)

kram.

2008-11-19 @ 20:56:46
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0