Planer För Dagen

Efter en lång dusch så sitter man då här och klurar på vad man ska göra av dagen. Jag är ju ledig, som vanligt (men jag har faktiskt skola imorrn!) och har ett par alternativ..

A, Plugga. Detta måste göras eftersom jag har en kursbok om ska vara läst till imorgon
B, Städa. Detta måste också göras, tog ju badrummet igår men har resten kvar
C, Gå på stan. Detta måste inte göras. Snarare så bör det inte göras eftersom jag inte har några pengar. Men. Av en runda på stan så får man ju både motion och frisk luft och båda de sakerna är ju väldigt viktiga...

Eftersom jag som sagt är ledig idag, och inte har nån handboll heller så skulle jag egentligen lätt hinna med alla alternativen.. hmm, får se hur dagen läggs upp. Först blir det tidg lunch iaf  :)

Kommentarer
Postat av: Katherine

Haha ja det är klart. Man måste väl kanske känna hur den känns. Men det är ju inte storleken som har nån betydelse. Bara känslan av den:p Elleeeeer?

2008-11-12 @ 10:20:20
URL: http://knattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0