Rensning Av Vinden

Eftersom jag inte hade nån träning idag så passade jag på att hänga med mamma hem till pappas hus och hjälpte till med att rensa lite på vinden. Inte helt jättekul, men då har vi iaf börjat. Och efteråt så kunde vi konstatera att mamma äger mer julpynt än vad jag äger grejjer sammanlagt.. hjälp va många kassar! Själv fick jag med mej ett par tofflor, en spargris och en julstrumpa hem.. trevligt trevligt!

Finns ju hur mycket som helst på den där vinden.. gamla leksaker och kläder som man sparat "för att barn/barnbarnen ska få ha dem sen.." Tillslut inser man att man inte kan spara på allt, för man kommer ändå vilja köpa nya kläder och leksaker när det väl är dags! Men ändå, det tar emot att slänga vissa saker.. så många minnen och så roligt man haft med vissa av sakerna...

Nu ska jag och mina ny-insmörjda fötter ta och lägga oss. Imorrn är det torsdag och då ska det lekas! :D

Kommentarer
Postat av: Katherine

Bra Jossan. Nu har du alltså ett par tofflor. Då kan alla bli nöjda... elleeeeer?

2008-11-20 @ 10:14:27
URL: http://knattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0