Segstartad

Varför är jag alltid så segstartad för?!? Jag ska alltid bara "bara"; ska bara titta på TV först, ska bara göra det först, osv.. Men nu måste jag iaf ta tag i dammsugandet för snart kommer Elin och Katherine hit på lite mat. Vi började prata mat igår på förfesten och då kom vi på att jag hade fläskfilé i frysen. Och däri gör den ju ingen nytta, utan det är ju mycket trevligare och goare att äta upp den :)

Ska försöka mej på nåt jag inte gjort förut eller ätit, utan bara hört talas om, men som sagt.. först va det Einar som skulle få rastas ja.. bäst jag plockar undan alla strumpor och trosor, han brukar ha en förmåga att sluka dem innan jag hinner reagera ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0