Svarte Man

Jag kan va så fånig ibland, eller feg. När jag var liten å gillade jag inte att leka, speciellt inte såna där "kull" och "jaga-lekar". Antagligen hatade jag att leka eftersom jag kände mej så dålig på det, jag var alltid från början inställd på att jag skulle komma sist, och därför gjorde jag ju alltid det också. Den här känslan kan jag ha kvar fortfarande; att jag undviker att göra saker som jag tror/anser att jag är värdelös på... det kanske inte är helt ovanligt att man är så, men det är ju inte allt för positivt för mej som ska bli förskollärare och verkligen jobba med lekar och liknande. Det innebär att det nog är dags för mej att våga göra saker som jag inte vågade förr, som att t.ex. dansa, sjunga och leka "farliga" jaga-lekar :p

Därför ska jag nog värma upp med "Svarte Man" (en av mina hat-lekar) nu på lill-tjejernas träning. Jag menar, bara för att jag inte gillade den när ja va liten så innebär det ju inte att de inte gillar den :p


Kommentarer
Postat av: Mikaela

jajjamensan nu jobbar jag med anna-karin men hon går snart på mammaledighet. ha en bra kväll! kram

2008-11-18 @ 18:29:30
URL: http://mikaelac.blogg.se/
Postat av: Teresia

ja men me alla småflickorna, så lär du ju vinna iaf=p du behöver nog inte oroa dig att du kommer sist då!!=p

2008-11-18 @ 20:11:12
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: Teresia

Haha jamen skojja inte! kände mig skitdum, stod där o tryckte mot dörren o ropa o hade mig o alla de där småglinen glodde bara på mig! hade lust att slå ner o äta upp dem allihopa!=p



Ja har vart på informationsmöte, visning och till o me gjort prov (herre min ge!) på Posten idag=) Har sökt till att jobba extra där o sortera julkort i cirkus 2 veckor=) Ger ändå 100kr/h plus OB på kvällarna=) så blir väl några tusenlappar xtra i januari i sånna fall, aldrig fel!



Meh, de e ju då du ska fälla krokben på de små liven vettu=p

2008-11-18 @ 22:03:16
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0