Svettig Dans

Japp. idag stod dans på morgonens schema och det var både kul och svettigt :) Jag är ju egentligen en alldeles för feg person som alltid tänker att jag inte kan, men när man väl kommer in i det och fattar att alla får göra på sitt sätt så är det ju väldigt roligt. Och användbart, jag hoppas att man vågar jobba mycket med dans&rörelse i framtiden.

Men som sagt, jobbigt vart det och det kändes nästan som ett träningspass. Så nu ska jag käka lite mat och sen bege mej mot min riktiga träning, har ju faktiskt handboll idag :)  Även om det känns lite drygt att åka iväg när det är grå-regnig ute och träningen är ända bort i Deje... Men men, gött när man väl är där :)

För övrigt lyckades jag göra en boob-touch på min lärare som jag aldrig haft förut idag. Bra gjort av mej!!

Kommentarer
Postat av: Teresia

nee min blev inte knölig=p

min e bra o fluffig! du vet man torktumlar ju efteråt=p

haha men jossan, inte tafsa på den nya läraren! täänk om du åker dit för sexuella trakasserier=p de hade ju vart trååkigt=p

2008-11-12 @ 20:06:21
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0